top of page

Kayıtlara Geçsin: Spotify Ajansı ‘AUX’u Duyurdu

  • talkthemagazine
  • 23 Şub 2024
  • 2 dakikada okunur

Güncelleme tarihi: 13 Tem 2024

Spotify, 600 milyondan fazla hayranına ulaşmayı hedefleyen müzik danışmanlık ajansı AUX'u tanıttı. AUX, markalara kampanyalarını zenginleştirmek için müziği nasıl kullanacakları konusunda destek verecek ve bu markaların sanatçılarla bağlantı kurmasını sağlayacak. 



Eski FIFA Global Pazarlama Lideri Jean-François Pathy ile AUX, Coca-Cola işbirliğini duyurdu.  AUX, Coca-Cola ile Berlin based yapımcı Peggy Gou'yu bir araya getirdi. Marka ve sanatçı, konserler, etkinlikler, sosyal medya içeriği, markalı çalma listesi ve platformda tanıtım desteği içeren bir ortaklık kurdu. The Coca-Cola Company'nin Global Müzik ve Kültür Pazarlamadan Sorumlu Başkanı Joshua Burke, "AUX'a erken bir ortak olmaktan gurur duyuyoruz. Bu, Spotify'ın uzmanlığını kullanarak dünya çapında müzik hayranlarıyla gerçek bağlantılar kurma imkanını entegre eden bir adımdır" dedi. 


Spotify For The Record sayfasında Jean-François Pathy ile bir röportaj paylaştı. 


Pazarlama ve müzik arasındaki ilişkiyi nasıl değerlendirirsiniz?

Müziğin duyguları tetikleme ve bu sayede markalar ile bağ kurma gücü var. Geleneksel pazarlama yöntemleriyle onlarca gürültü arasından sıyrılmak artık çok zor. Müzik toplumun her köşesine işlemiş,  kültürel anlamda oldukça önemli bir element. Kısacası, düşünülmüş bir müzik stratejisiyle marka olarak kendinizi herkesten ayrıştırabilirsiniz.

AUX markaların pazarlama stratejilerini nasıl güçlendirecek ve sanatçılara nasıl fırsatlar sunacak?

AUX, Spotify’ın bilgi birikimini kullanarak trendlere öncülük edecek ve markaların bu bilgi birikiminden yararlanmasını sağlayacak. Ajansın odak noktası, markaları sanatçılar ve hayranlarıyla Spotify aracılığıyla birleştirmek.

Sanatçılar için ise AUX, sanatçılara destek olmayı, işbirliklerini kolaylaştırmayı ve markaların desteğiyle kariyerlerini daha başarılı ve sürdürülebilir hale getirmeye aktif bir rol oynamayı hedefliyor.

AUX müzik endüstrisinde nasıl bir etki yaratacak?

Müzik hepimizi çevreliyor ve markaların müziği pazarlama stratejilerinin temel direği olarak düşünmesi gerekiyor. Spotify, küresel ölçekte müzik kültürünün şekillenmesinde aktif rol oynuyor. İzleyicilerin müzikle nasıl etkileşim kuracağının önünü açtık ve artık markaları, pazarlamacıları ve içerik üreticilerini bu yolculuğa yanımızda getirebiliyoruz.




Comments


bottom of page